sobota, 14 stycznia 2012

Wiitam na moim blogu.!:p


A więc będę na nim różne tematy takie jak :
  • opisy na gg
  • muzyka pop
  • muzyka rap
  • najfajniejsze filmy + zdjęcia
  • Saga Zmierzch + zdjecia
  • Pamietniki Wampirów +zdjecia
  • najbardziej znane site models + zdjecia
  • site models zakochani + zdjecia
  • site models zimą + zdjecia
  • site models z bandaną + zdjecia
  • site models smutne + zdjęcia
  • site models z misiem +zdjęcia
  • site models na huśtawce + zdjecia
  • site models ze zwierzętami +zdjecia
  • site models z balonami + zdjecia
  • site models z papierosem + zdjęcia
  • site models z kolorowymi włosami + zdjecia
  • miłość + zdjęcia
  • przyjaźń + zdjęcia
  • moje rysunki + zdjęcia
  • moje wiersze
  • moje zdjęcia + <zdjęcia> 
  • moda + zdjęcia
Mogę równiez dodać post na jaki temat chcecie.;]

 dodawajcie komenatrze..! 
:*



9 komentarzy:

  1. A może także swój pamiętnik? ;>
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. ;)
    http://onomatopeiczniem.blogspot.com/
    Liczę na rewanż .;d

    OdpowiedzUsuń
  2. pomyśle nad tym ...;] narazie chce zrobić powyzsze posty.;]:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne ;))
    Będę ty wpadać częściej :)))

    Hmm..:DDD
    Zapraszam do mnie ;))
    http://my-dreams-itach-sama.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. super , będe tu wpadać :)

    radzę zmienic tło na moze jakieś w kropki ? paski ?

    www.koloroveee.blogspot.com

    obserwuję , i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog ;} bd zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  6. będę zaglądać ,zapowiada się ciekawie ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm... Według mnie, jest tu wszystkiego za dużo- site models i opisy gg, Twoje zdjęcia i dobra muzyka? Za dużo, jak dla mnie. Nie lepiej założyć dwóch, trzech blogów, ale o konkretnej, jednej tematyce? Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki za radę ale wolę starać sie nad jednym ponieważ nie mmam zabardzo czasu prowadzić nawet jeden więc
    wolę jeden a żeby było w nim duzo rzeczy.;];p

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz fajne pomysły na tego bloga, zapowiada się ciekawie. Będę tu zaglądać. Zapraszam do mnie http://jednakistnieje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń